Samuray Şemsiyeli Kızı Buldum !

Demiştim değil mi ? “Beklemesek de yaz gelir…” Hiç beklemediğinizi düşündüğünüz ama aslında gelmesini istediğiniz biriyle tanıştınız mı? Evet,  gelecekten biriyle. Hayat defalarca size göstermiştir belki de.  Farkında olmadan ihtiyacın olan şeyin karşına çıkıverdiğini.  Şüphesiz bu düşünceyi vurgulayan en ünlü cümle Küçük İskender’e aittir. “Beklemekte olduğun şey, ancak onu beklemeyi unuttuğunda gerçekleşir. Bu, evrenin sen bakarken soyunamıyorum  deme şeklidir. “  İnsan hayatı o kadar kısa gözükür ki gözümüze, ki gerçekten yaşamaya başladığımızda bu hakikaten de böyledir,  bazen içine sığdırdığımız onca heyecanların, hataların, korkuların ve beklentilerin çokluğunu fark edemeyiz. Aslında hep merak eder hep düşünür hep endişelenir hep bekleriz… Ama öyle zamanlar gelir ki,  yeter artık deriz. Daha fazla kafa yormak istemeyiz ya da belki de artık istediğimiz gibi gitmeyeceğini düşünmeye başlarız. İşte o zamanlara denk gelir hayatımızı değiştirecek anlar… Aklımızda olmayan, beklemekten vazgeçtiğimiz ama içimizde bir yerlerde uykuya dalmış güzellikler karşımıza çıkıverir bir anda… İşte böyle bir zamanda çıktı karşıma, bu “samuray şemsiyeli kadın”. Hem de tek bir beklentim bile yokken.  “Aşk, sevdiğin kişi için tesadüflerden bir köprü inşaa etmektir.” en akılda kalıcı cümledir belki de 2001 yılında çekilmiş muhteşem “My Sassy Girl ” filmini izledikten sonra. Gerçekten de öyle… Aksi taktirde üniversitedeki ikinci yılımda sınavların yoğunluğundan dolayı aylardır uğrayamadığım “interpals.net” ‘e girişim, yorucu sınav haftasından sonra, belki de o zamanlar hayatımda en çok sevdiğim şey olan “kore dizileri seyretmek”  isteyişim ve bunun için dizi arayışına girişmeye niyetlenmem ve bir anda “interpals” ‘in bana birini önerdiğini fark etmem tesadüf müdür ? Evet ben de sadece tesadüf olduğunu düşünürdüm, eğer o kişinin de benim gibi kore dizileri izlediğini farketmeseydim. Belki de öylece kapatıp o sayfayı, forumlarda öneri arayışına girerdim kim bilir… Sanırım hayatımdaki en ani ve düşünmeden yapılmış bir hareketti bu. Hiç tanımadığım ve interpals’in kültürel değişim temalı bir  site olmasından dolayı bana cevap bile atmama ihtimalinin yüksek olduğu bir Türk kızına yazışım. Nereden bilebilirdim ki ben, aslında ondan istediğim dizi önerisine verdiği cevabın, aylar sonra  “benimle bu hayatta başrol oynar mısın ?” ‘ a dönüşeceğini ? Öğrendim ki,  kadın ile erkek arasındaki ilişki, birbirleriyle ettikleri özenli bir dansmış.  Karşılıklı olarak birbirlerine karşı attığı uyumlu ve güzel adımlarmış. Tesadüfen uzattığım elimi tutuşu ve bana bu en özel dansı lütfetmesi, hayatımdaki en anlamlı ve uzun zamandır beklediğimi hissettiğim anmış. Not: Yazın Rurouni Kenshin cosplayi yaparken ya kılıç bulamazsam ? Ops, O’nun samuray şemsiyesi mi varmış! Bu iş görür 🙂 Mobilya_2935855

Bir Cevap Yazın

