Merhaba!

Acaba bir blog açsam yazacak bir şeyim olur mu diye hep düşünmüşümdür.Bunun yanında bir blogger olmak da ilgimi çekmiştir.Sonunda kararımı verdim ve blogumu açtım.Ben bilgisayar mühendisi olma yolunda ilerleyen,kodlarla dostluk kuracak ve aynı zamanda sinema,manga ve kitaplarla iç içe olan biri olarak, blogumda hem programlamaya adım atanlar için faydalı olacak yazılar yazacağım hem de ilgi alanlarımla alakalı konulardan bahsedeceğim.Sanırım biraz eğitim biraz eğlence temel amacım olacak 🙂

Çoğu blogger için en başta zor olan bir aşama vardır: İsim seçmek.Bu aşamayı kolayca geçmemde hayat felsefemin ve en yakın arkadaşım,ki aynı zamanda gelecekteki meslektaşım,Sabri Süer’in yardımı büyük.Ve işte “Eğer gerçekten istersen mutlaka olur.” felsefemin baş harflerinden oluşan “egimo” da karar kıldım.Egimonun hayırlı ve faydalı olması dileğiyle ilk yazımı bitiriyorum.

Bir Cevap Yazın

